Season 11.5

12.4.2016 přichází update 11.5, který přináší některé novinky a změny do hry. Dočkáme se jak pokračování příběhu a dostaneme se tak hlouběji do “temporal cold war”, ze které se však stává regulérní válka. Zároveň se nám rozšiřuje admiralita a to o romulanskou kampaň. Stejně jako federační a klingonská má i romulanská 10 úrovní a speciální mise, kdy po dokončení série deseti misí získáte 4 romulanské universal techy na upgradování své výbavy. Dále přibývá nová specializace, tentokráte sekundární “Strategist“, která dává bonusy na základě hráčova “stance”, tedy jestli chce být ofenzivní nebo defenzivní. Dále pak přibude možnost pro vizualizaci speciálních předmětů jako jsou lodní šíty, deflektory a motory. Na konec dochází asi k největší změně – tou je předělávka skill systému, který se blíže přibližuje specializacím a stává se přehlednějším a více intuitivním.

 

Strategist Specialization

Strategist je nová sekundární specializace, která přidává ofenzivní nebo defenzivní bonusy na základně toho, jestli má hráč aktivní threatening stance nebo non-threatening stance. Jako každá sekundární specializace má 15 položek, specializace samotná navíc dává bonus do lodních štítů a každý bod utracený v této specializaci tento bonus lehce zvyšuje.

S11,5-Strategist

 

Ship Visualization

Novinkou je možnost mít na lodí aktivní vzhled, který pochází například z borgského štítu, ale zároveň používat jiný štít, například kvůli lepším statům či vlastnostem. Toto je možné použít pouze na štít, deflektor a motor. Jednoduše použijete na lodi vybavení, které chcete, a vybavení, jehož vzhled chcete mít aktivní, přesunete do slotu na vizualizace. Pokud bude pak chtít změnit vzhled, vybavení buď z této záložky vyndáte, nebo ho vyměníte za jiné, které chcete použít. Přesunout sem jdou ale pouze kusy vybavení, které mají vlastní unikátní vizualizaci, běžný štít sem tedy například nepřesunete.

S11,5-ship_visuals

 

Skill System Revamp

Skilly nyní budete rozdělovat do nového stromu, který mnohem více připomíná osvědčené specializace. Již nebude nutné nejen vybrat konkrétní skill a pak ještě přidávat jeho úroveň, nyní existují pouze ve dvou variantách, a to zapnuto nebo vypnuto, jiná možnost není. Pokud je k dispozici účinnější verze, pak je dostupná jako navazující skill.

Počet dostupných skill pointů je nyní omezen celkem na 56, které jsou zároveň pevně rozdělené na ground (10) a space (46), nemáte tudíž možnost rozhodnout se, zda se více zaměříte na space nebo na ground. Při vyplňování skill tree vám zároveň stoupá zkušenost v dané oblasti (v groundu pouze jedna, ve space tři) a čím vyšší je její úroveň, tím lepší bonusy z ní získáváte. Tuto zkušenost můžete vidět na spodní liště, kde se zároveň zobrazují i milníky, kterých když dosáhnete nabídnou odemknutí určité možnosti. Většinou se jedná hlavně o možnost trénování boffů, ale na konci jsou vždy dostupné i bonusy, které mají přínos přímo i pro samotnou postavu. Navíc většinou dostáváte na výběr z více schopností na každém milníku, kde si můžete vybrat tu, která vám více vyhovuje.

S11,5-ground_skills

Space je podobný groundu, jenom se liší v rozdělení stromu na tři větve – inženýrská, vědecká a taktická. Stejně jako původně, i nyní si můžete brát skilly nehledě na vlastní povolání. Hra ale odměňuje hráče za specializaci do jedné konkrétní větve. Jak můžete vidět na obrázku, celková zkušenost je rozdělená do tří větví jako samostatný strom a na konci každé větve jsou dostupné nejzajímavější bonusové vlastnosti.

Stejně jako v předchozí verzi, i v novém systému je nutné vždy naplnit každý level určitým počtem skill pointů, aby se otevřel další level (například z lieutenanta na lt. commandera). Nový systém by měl pokud možno dovolit postavit stejný build jako v předchozí verzi. Zároveň přibyli nové skilly, jako například bonusy pro stíhačky z letadlových lodí, nebo upravný threat, který by tentokrát měl lépe fungovat.

S11,5-space_skills

 

mikey